فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
+ نگاه معصومت زهرا






kolbe asheganeye ma 2ta

taghdim b tamame asheghaye donya

ديشب چشم هايم را بر هم گذاشتم و آرزويي در دل کردم آرزويي هر چند

بچه گانه هر چند از روي دل هر چند مي دانم ممکن است به آرزويم نرسم 

ولی حتي اگر به آرزويم نرسم! من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کني با تو 

هستم و خواهم بود هرگز تو را فراموش نخواهم کرد حتي اگر فاصله ها

باعث دوري ديده ها گردد هميشه در دلم خواهي ماند جايي که جاي هيچ

کسي نيست بجز تو و هيچ کسي نمي تواند جاي تو را در دلم بگيرد...

 

نگاه معصومت در ياد من هميشه جاويد است براي هميشه

زهـــــــــــــرایم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,ساعت 1:42 توسط ma2ta| |

خیلــــــــــــــــــــــــــــــی دوستت دارم عزیزدلم


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت